20.12.2015

Informacja :)

Hej wszystkim! :)
Mam dla Was wiadomość, a raczej propozycję.
Nie mówiłam o tym wcześniej, bo nie chciałam psuć niespodzianki. Planuję drugą część Unconditionally. Mam już kilka rozdziałów bo pracowalam nad nimi już wcześniej. ALE to że planuje drugą część, nie oznacza, że ona będzie. Ja naprawde nie musze tego robić. Chciałabym dopełnić historie Emily i Justina, ale nie musze. TO ZALEŻY TYLKO OD WAS. Nie będe tego robić na siłe. Widziałam już kilka komentarzy, że chcecie drugą część, ale musze mieć opinie każdego z was.
DLATEGO, bardzo proszę żeby każdy pod tą notką po prostu napisał czy chce drugą część czy nie. Bardzo was o to proszę. Jeśli będzie was dużo, to oczywiście zrobie tą drugą część.
Od razu napisze, że druga część miałaby nie więcej niż 20 rozdziałów, plus może jakieś specjalne, ale tego pewna nie jestem. No i nie byłaby w tym roku, tylko w styczniu.
Chciałam jeszcze zapytać, czy jeśli nie zdążyłabym z szablonem tutaj, to czy moglibyście czytać to ff na wattpadzie? Napiszcie mi koniecznie bo to BARDZO WAŻNE. Jak nie tu, to napiszcie na tt (playtimegomezFF).
No okej, to wszystko. Czekam na Wasze komentarze :)

btw. kiedy zdecyduje co będzie z tą drugą częścią, napisze o tym raczej na tt (playtimegomezFF) więc śledzcie to konto ;)

15 komentarzy:

  1. TAAAAAK! CHCEMY DRUGĄ CZĘŚĆ

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie druga czesc ! *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a czytałabyś na wattpadzie gdybym przeniosla to tylko tam?

      Usuń
  3. Zdecydowanie druga czesc ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak druga częśc *,* <3 :3 !! tylko prosze zostan tutaj i nie przenoś opowiadania na wattpada ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. BLAGAM PISZ 2 CZESC, ta ksiazka to moje zycie!!

    OdpowiedzUsuń
  6. taaak 2 czesc, niewazne gdzie, wazne ze bedzie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo chcialabym 2 czesc, ale wolalabym ja tu��������

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak chce 2 część. Jezu, tak proszę! ❤ Wolałabym tutaj, ale i tak będę czytać

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo chce 2 ale tutaj

    OdpowiedzUsuń
  10. O jezu! Chce☺

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejuuu... On musi wrocić... M U S I, niech się stanie jakiś cud i niech będą razem, błaaaaagaaaam
    Zdecydowanie tak dla 2 części, wolalabym tu

    OdpowiedzUsuń
  12. Takk druga czesc tylko zostaw to opowiadanie tutaj bo mi sie latwiej i lepiej czyta pliss

    OdpowiedzUsuń